Terri satsar på att underlätta för sina kunder

Covid-19 har satt sina spår i nästan alla branscher, så även bland skogsaktörerna. Men de tuffa tiderna har inneburit att Terri har kunnat göra nya satsningar. Bland annat att ta fram en ny produktkatalog.
   
– Den ger dig möjlighet att sätta en personlig prägel på maskinen, säger Hans Johansson, vd på Terri.

I kristider dras det nästan alltid i handbromsen. Det har även Terri fått erfara, i alla fall när det kommer till aktiviteter utomlands. På den svenska marknaden är det däremot ett fortsatt stort intresse för de röda maskinerna.
– Vi har fortfarande att göra och sitter lugnt i båten, säger Hans Johansson.
– Skogen finns kvar och jobben likaså. Så fort tiderna ändras kommer det att vända igen. Det är jag inte ett dugg orolig över.

Bland de positiva nyheterna har Terri kunnat satsa på att förenkla för sina kunder.
– Vi har tagit fram en ny produktkatalog. Den ger dig möjlighet att sätta en personlig prägel på din maskin. Du hittar information om våra maskiner, vårt serviceavtal och kan se alla tillvalsmöjligheter.

Även om läget inte är kritiskt hoppas Hans att allt snart återgår till det normala.
– Vi vill ut och träffa kunder och visa våra maskiner, det är då vi har som roligast. Till dess hoppas vi att våra kunder är försiktiga och tar hand om sig.